torsdag, januari 17, 2008

Uppdragsblogg: Handsfree

Den här gången har jag fått i uppgift att förhålla mig alt utrycka mina innersta känslor för handsfree.

Jag har en sladdvariant av handsfree till min telefon och jo, jag tror att jag gillar det. Egentligen ska man nog ha en frän sladdlös blåtandsvariant gärna med en blinkade blå diod på för att vara riktigt het... iofs så har jag den närmaste tiden sett att de enda som har dem är Byggnadsarbetare... inget ont om dem, men nu är det ju trotsallt inte den subkulturen jag valt att tillhöra.

Hursom, jo jag gillar dem, oftast... tyvärr så hör jag sämre vad folk säger när jag kör handfritt, plus att även de jag pratar med hör mig sämre. Typiskt dåliga features när det gäller telefoni.

Faktum är att den största anledningen till att jag använder handfri är att radion i min telefon behöver sladden som antenn...

summa sumarum, jag gillar handsfri men kanske inte till 110% tuttifrutti...

Dock skulle jag vilja se fler saker med handfri.

Inga kommentarer: