torsdag, januari 08, 2009



Äntligen!
Jag har länge letat efter ett magasin som passar mig och som jag tycker är nöjsammt att läsa. Och då utan att de ska ha fyllt framsidan och insidan med tuttar och rumpor... Läste Slitz för länge sen (lär 20 år sen) men det klev in på tuttspåret, samma sak med King, började bra, men blev mer och mer tuttar och rumpor... Z-magasinet var rätt bra, men de konkade (kanske för att de inte hade jajust, tuttar och rumpor), ett tag läste jag veckorevyn (mmm jag vet) men den tidiningen har ju blivit helt sjuk, både tuttar och rumpor och en grogrund för att unga tjejjer att få vanföreställningar i.
Men nu har det hänt, det finns en tidning som inte är inriktad på ngt speciellt obskyrt ämne och som inte kör the big tits and ass racet... Filter heter den och är helt kanon.
Ett extra plus är att den är så pass liten att man kan ha den i fickan på jackan...

Nu har jag ju iofs bara läst ett nummer men det var ett fabulöst trevligt nummer.

Inga kommentarer: