onsdag, januari 14, 2009

AHA!

Jag har med stigande spänning och även en gnytta uppgivenhet undrat vem som skulle bli den första som skulle välja att "följa min blog" (se ute till höger)...

det blev, lite otippat en person som jag (mig veterligen) inte har en aning om vem det är, mycket kul och mycket spännande... jag trodde faktiskt att det bara var de närmast sörjande som kikade in på bloggen då och då...

Hursomhelst, vinnaren är: 
Makitalo!!!

stort grattis!

(obs, jag är inte ironisk alls, det var en tävling, det var bara det att det kommunicerats lite klent)

2 kommentarer:

-Hanna- sa...

Vilken ara att fa vara den forsta som foljer din blog! Den ar hur intressant som helst! Vad vinner jag :P?

-Hanna- sa...

Vilken ara att fa vara den forsta som foljer din blogg. Da maste jag ju gratulera dig till att bli den forsta som foljer min!! (visst ar det latt att kanna sig ensam i bloggdjungeln) Jag addade den dar gadget mojangen som man kan se varifran folk kommer..misstanker att det ar na luurt hahah..
Fortsatt blogga, jag fortsatter lasa!