tisdag, december 18, 2007

1 årskalas



Så där ja, nu har vi överlevt vårt första egenhändigt skapade BARNKALAS, alla lever, och få grät. mao ett rätt lyckat kalas.
Jag hade iofs hört att man på barnkalas som vuxen fick glida runt och dricka vin mitt på dagen, men tydligen så får det bli till nästa år. Nästa år har vi även lovat att uppgradera barnkalaset med en fiskdam. ( Vi tänkte ta hon den roliga från Melanders fisk på medborgarplatsen)
Känns lite fel att sätta pappisar på sitt eget arrangemang så jag avstår :)

1 kommentar:

Maria sa...

Jag sätter fyra mammisar. Hög poäng för jättetrevligt sällskap, supergoda små kakfyrkanter (vad var det?! måste få recept) och barnen trivdes ihop (även om Alva försökte strippa Ida på hennes kläder) (alltså.... Alva den yngre) Enda anledningen varför kalaset inte fick full pott var avsaknaden av vinet. Full mitt på dagen är det bästa jag vet!

Tack för ett trevligt 1-årskalas!!